piątek, 28 czerwca 2013

All Time Low ,,Nothing Personal"

Tytuł: Nothing Personal
Wykonawca: All Time Low
Rok: 2009
Single: Weightless, Damned If I Do Ya (Damned If I Don't), Lost in Stereo
Utwory: 1.Weightless
2.Break Your Little Heart
3.Damned If I Do Ya (Damned If I Don't)
4.Lost in Stereo
5.Stella
6.Sick Little Games
7.Hello, Brooklyn
8.Walls
9.Too Much
10.Keep The Change, You Filthy Animal
11.A Party Song (The Walk of Shame)
12.Therapy


Gdyby All Time Low do Polski nie zawitali jako support Green Day'a pewnie nigdy bym ich nie poznała, a szkoda, ponieważ teraz nie wyobrażam sobie dnia bez ich muzyki. Grupa uświadomiła mi również że jest mnóstwo takich artystów, których muzyka na pewno podbiłaby nasze serca, a niestety nie są znani na szerszą skalę. Dlaczego tak mało osób zna All Time Low? Ponieważ w Polsce w radiach czy telewizji leci tylko muzyka komercyjna, a ten zespół tworzy muzykę taką jaką lubi, bez komercji i bez nastawienia na kasę. Pomimo tego że w 2009 roku mieli zaledwie 21 lat ,,Nothing Personal" to ich piąty krążek. Tak, chłopacy zaczęli bardzo wcześnie, ale za to od początku wiedzieli co chcą tworzyć. W ich sercach zawsze dominował pop punk i wielokrotnie udowodnili że nie są typowym boysbandem m.in. właśnie przez krążek ,,Nothing Personal".

Album ,,Nothing Personal" otwiera ,,Weightless", który jest zarazem singlem promującym krążek. To jest jeden z tych utworów dzięki którym pokochałam All Time Low. Kawałek jest rockowy, ponadto chłopacy bardzo fajnie wykorzystali w nim dodatkowo brzmienia popowe. Z tego krążka szczególnie polecam m.in. ,,Break Your Little Heart". Po prostu zakochałam się w tym kawałku, głos Alexa niesamowicie brzmi w takich klimatach, muzyka jest genialna, nic dodać, nic ująć. ,,Damned If I Do Ya (Damned If I Don't)" poznałam dopiero na koncercie w Łodzi jednak tam emocje tak sięgały zenitu więc nie wiele z niej pamiętałam. Po kilkukrotnym przesłuchaniu utworu bardzo go polubiłam. Piosenka ciekawa, fajna, można do niej trochę potańczyć, bardzo podoba mi się ciekawa muzyka i klaskanie w refrenie, które wraz z muzyką daje wspaniały efekt. ,,Lost in Stereo" to jedna z tych piosenek, którą mogę słuchać dniami i nocami i nigdy mi się nie znudzi. Szczególnie gdy oglądam filmiku z koncertu w Łodzi gdzie własnie wykonują tą piosenkę, to po prostu się rozpływam. Utwór genialny, fantastyczny, jeden z najlepszych utworów All Time Low.
,,Tattoos and a switchblade attitude; Snakebite heart with a bubblegum smile; Sex and stereo; Don't turn the radio down" (PL: Tatuaże i ostre atrybuty; Ukąszone przez węża serce z uśmiechem z gumy balonowej; Seks i stereo; Nie ściszaj radia)
,,Stella" to fajny kawałek, opowiada ciekawą historię, otóż głównym tematem jest impreza i dziewczyna, czyli tytułowa Stella, która nie odwzajemnia uczucia jakim jest miłość. Piosenka jakich wiele, jednak bardzo podoba mi się fragment w którym dołącza się chórek. Kawałek ,,Sick Little Games" trochę różni się od poprzednich piosenek. Jest niczym jak rockowa ballada. Najbardziej podoba mi się fragment refrenu śpiewany przez Alexa w którym jest zawarty tytuł utworu. Śpiewa to z ogromnymi emocjami i szczerze. Co znajdziemy jeszcze na ,,Nothing Personal"? Nie można zapomnieć o wspaniałym ,,Hello, Brooklyn", który jest jakby ukłonem w stronę tego pięknego miasta. Alex porównuje rozświetlone księżycem niebo do zapalonego papierosa, a chodniki błagają by na nie usiąść. To niezwykły hołd dla Brooklynu. W ,,Walls" dominuje główne pop, jedynie w refrenie słychać trochę mocniejsze brzmienie, przez co piosenka traci na jakości,  ogólnie porównując do innych numerów na ,,Nothing Personal" ten wypada słabo. Utwór ,,Too Much" to wspaniała ballada, jej bardzo magiczne i delikatne dźwięki działają na wyobraźnię. Od razu widziałam ten kawałek w jakimś filmie, może kiedyś będzie taka okazja ;) ,,Keep The Change, You Filthy Animal" to fajny kawałek, jednak nie ma w nim czegoś co zwróciło by moją uwagę. Szczerze mówiąc jest to jedyny utwór z tej płyty, który szybko mi wylatuje z pamięci. ,,A Party Song (The Walk of Shame)" to jest coś czego mi brakowało! Świetna rockowa muzyka, boski wokal i udzielający się chórek, który nadał charakteru tej piosence. Świetna robota chłopaki! Na zakończenie ,,Nothing Personal" piękna ballada ,,Therapy". Wokalista śpiewa o problemach, które drzemią w środku człowieka, a tak naprawdę nikt nie zdaje sobie sprawy że ta osoba potrzebuje pomocy. Ta piosenka bije na głowy wszystkie ballady, jest wzruszająca, prawdziwa i przede wszystkim szczera.

Chłopaki odwalili kawał dobrej roboty! Ten krążek jest na wysokim poziomie. Pomimo dwóch małych wpadek: ,,Walls" i ,,Keep The Change, You Filthy Animal" o których po tak dużej dawce dobrej muzyki i tak się nie pamięta, album zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. Na krążku ,,Nothing Personal" znajdziemy wspaniałe rockowe kawałki: ,,Lost in Stereo", który porwał moje serce, ,,Weightless" czy ,,Break Your Little Heart" jak i piękne ballady m.in.: ,,Therapy" i ,,Sick Little Games". Jeżeli ktoś chciałby poznać All Time Lo, to szczególnie polecam zacząć właśnie od tego albumu.


Ocena: 8/10
Najlepsze: Weightless, Break Your Little Heart, Damned If I Do Ya (Damned If I Don't), Lost in Stereo, Sick Little Games, Hello,Brooklyn, Therapy
Najgorsze: Walls, Keep The Change,You Filthy Animal




Przeczytaj również:
 

9 komentarzy:

  1. All Time Low pokochałam kilka lat temu, a wszystko przez strasznie głupią historię, kiedy to mój kuzyn, który założył swoją kapelę puścił mi piosenkę, mówiąc że to jego kompozycja. Ja nie uwierzyłam i zapamiętałam kawałek tekstu, dzięki czemu znalazłam ją w internecie, była to właśnie piosenka "Stella" All Time Low :D Na kuzyna pojawił się foch, a do muzyki autorów powyższej piosenki pojawiła się miłość i nie zamierza odejść. Płyta, którą opisałaś to zdecydowanie moja ulubiona z ich dorobku ;) Szkoda tylko, że tak jak napisałaś, nie są znani u nas w kraju ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie kojarze tego zespołu:(
    U mnie nowe notowanie. Wejdź zobacz co się znajduję na podium http://muzycznomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się bliżej przyjrzeć ich twórczości, bo na razie znam jedną piosenką,którą bardzo lubię.
    http://doniax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! http://www.bloglovin.com/blog/9292011/?claim=vfaqy49582g DODAJ MNIE! :D Naprawdę fajna strona, zapisz się! Więcej w moim nowym, szybkim poście, który wyjśnia wszystko! Jak się zapiszesz, dodaj mnie! :) Glatt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o nich, ale jakoś nie ciągnie mnie do ich muzyki ;)

    Przepraszam za milczenie, ale wszystko przez ten remont... A, właśnie! Zapraszam Cię na RS.XX.PL - blog po remoncie! Czekam na opinie, ruszamy z ratowaniem świata! :) PS: Udanych wakacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mnie jakoś do nich nie ciągnie.

    Nowa notka na blogu http://true-villain.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na nową nocie http://jusinx.blogspot.com/
    Ps.
    Niestety nie znam ich twórczości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza akcja blogowa - walka o "Wieczorynkę"! Tylko na RS.XX.PL :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam Cię na moją recenzję(o ile można ją tak nazwać), którą po raz pierwszy w życiu sama napisałam - recenzję o niedocenionym filmie, który mówił prawdę o naszej planecie - ciekawy? Zapraszam na RS.XX.PL :)

    OdpowiedzUsuń