piątek, 5 października 2012

Moja Niania Jest Wampirem


Tytuł: Moja Niania Jest Wampirem (My Babysitter's a Vampire)
Reżyser: Bruce McDonald
Główne role: Vanessa Morgan (Sarah), Matthew Knight (Ethan), Atticus Mitchell (Benny), Kate Todd (Erica), Cameron Kennedy (Rory)
Gatunek: Horror, Komedia
Kraj produkcji: Kanada
Rok: 2011

Film ,,Moja Niania Jest Wampirem" jest produkcji Disney Channel, dlatego na początku wogle nie zamierzałam go obejrzeć. Pomyślałam ,,co tam może być? jeżeli oglądają to dzieci" jednak po obejrzeniu filmu byłam pozytywnie zaskoczona. Gdybym nie wiedziała nie pomyślałabym, że ma coś z Disneyem wspólnego.
16-letni Ethan i jego najlepszy kumpel Benny mają za zadanie opiekować się Jane. Nie sprawdzają się w tej roli, więc rodzice Ethana podejmują decyzję o ukaraniu go w najgorszy możliwy sposób - postanawiają zatrudnić opiekunkę. Zostaje nią 17-letnia Sarah. Wkrótce Ethan przekonuje się, że jego starsza koleżanka, a zarazem niania, w której się podkochuje, nie jest zwykłą dziewczyną, ale wampirem.
Postać wampira jest tam bardzo podobna do tych z ,,Pamiętników Wampirów" jednak mają również inne cechy, np. zabić ich można przez oblanie wodą święconą, co uważam za żałosny pomysł. W filmie występuje także parodia ,,Zmierzchu" tzn. nastolatkowie nie idą do kina na premierę ,,Zmierzchu" tylko ,,Zmroku". Można też i tak ;) Zostańmy przy premierze, jak to bywa w każdych filmach są te dobre wampiry i oczywiście te złe. Bardzo dobrze zapamiętałam scenę premiery i oglądając to przypomniała mi się tragedia na premierze filmu ,,Mroczny Rycerz Powstaje", dlaczego? ponieważ tam na premierze ,,Zmroku" wampiry chciały wyssać ponad 200 dusz z widzów w kinie i udało im się to. Oczywiście wszystko kończy się happy endem.
Jak na produkcję Disneya jest to bardzo dobry film, nawet jeden z lepszych. Polecam obejrzenie tego filmu szczególnie fanom wampirów i nietradycyjnych filmom Disneya.

Moja ocena: ♦ ♦ ♦ ♦ ♦  ♦ ♦ ♦ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz