czwartek, 19 lipca 2012

Moda, działka i telewizja


Hej ;) Specjalnie na Waszą prośbę zrobiłam zdjęcia ubrań o którym pisałam w poprzednim poście. Zdjęcia robiłam komórką więc przepraszam za jakość.

torebka - Camaieu: 51,90zł

bluzka - Carry: 59,99zł 19,99zł

spódniczka - New Yorker: 39,95zł

buty, baleriny - Bata: 59,99zł

*torebka, spódniczka i buty są kolory czarnego, nie wiem czemu wyszło na granatowo

W sobotę byłam na imieninach mojego dziadka, które były wyprawiane na działce. Mimo tego że pogoda nie dopisała było nawet fajnie, jedzenia pełno, atmosfera bardzo fajna.Siedzieliśmy na tarasie bo strasznie padało. Był mój kuzyn za którym nie przepadam, mimo tego że ma 11 lat mam wrażenie że dawno zatrzymał się jego rozwój, albo po prostu się wygłupiał. Mój wujek miał latawca, jako że była moja kuzynka Kamila i kuzyn Oskar (mają miej więcej 4-5 lat) gdy jedno trzymało latwca drugie płakało i na odwrót :/ ale to dzieci ;p Tego dnia nie mogłam spać, zasnęłam chyba o 23. a wstałam w niedzielę o 3 rano! i później już nie spałam. Tego też dnia prawie wogle nie wychodziłam z domu, wyobraźcie sobie człowieka który przez całą dobę spał tylko 4 godz. Przez całą niedzielę wydawało mi się że chodzę do tyłu...

Ostatnio jakoś nie mogę zabrać się za czytanie. Księgę 1 (około 510str.) przeczytałam bez problemu w niecałe dwa tygodnie, natomiast w Księdze 2 (ponad 560 str.) utknęłam na 290 str. i nie mam ochoty jakoś przeczytać dalej,a zostały mi jeszcze dwie Księgi które chciałabym przeczytać. 

Od wtorku Viva się zmieniła, jest "wyraźnie inna". Rzeczywiście taka wyraźna że do środy popołudnia miałam czarny ekran. Ale dobrze że już wróciła. Wczoraj oglądałam program ,,Webnięci" hahaha to jest genialne! Mam tylko małe zastrzeżenie (jak widzieliście reklamę będziecie wiedzieli o co chodzi) nie miało być słów na kur... pi.. du... pier... ehmm. no właśnie. 

Jakoś nie mam weny do pisania, dlatego sorry jak zdania się nie składają. :)

pzdr;***



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz