sobota, 30 czerwca 2012

waKACje, koncerty i jazda samochodem

Image Hosted by ImageShack.us

Heej.! W końcu mam okazję coś tutaj napisać. Przeniosłam się z bloga Kwiiatek.bs.com będzie to jakby kontynuacja, jednak tym razem postaram się pisać regularnie :D
Zaczęły się wakacje, wczoraj byłam w szkole na zakończeniu roku, trochę dziwnie było mi tam iść bo nie byłam w szkole przez prawie dwa tygodnie. Otrzymałam promocję do klasy trzeciej xD brzmi to strasznie i przerażająco ale postanowiłam już sobie że następny rok będzie dobry i będę starała się o jak najlepsze oceny. Hmm... dziwne bo w zeszłym roku też złożyłam takie postanowienie jednak nie wypaliło xD Tak jak napisałam na twitterze zaczęły się waKACje ;) Czy mam jakieś plany? Hmm... Nic konkretnego, na pewno będę pojawiać się na koncertach, już kilka mam zaplanowanych na których pójdę NA PEWNO! choćby grzmiało i się paliło, myślę że od poniedziałku zacznę chodzić na prawko, dzisiaj próbowałam prowadzić... ale o tym później ;) Nie wiem czy gdzieś wyjadę na dłużej, pewnie z powodu wykładów nie, ale są ludzie i koncerty które umilą mi wakacje.

Dzisiaj z rana pojechałam z rodziną na działkę. Nic ciekawego się tam nie działo. Siedziałam na huśtawce, słuchałam muzyki, czytałam książkę i jeździłam samochodem! Niby tylko kawałek, ale był to pierwszy raz kiedy usiadłam za kułkiem, jako że był to duży samochód prawie nie dosięgałam pedałów i wogle nie widziałam maski. Była to krótka lekcja około 10 minut, w sumie nie było tak źle, myślałam że wjadę w jakieś drzewo czy kwiatki babci ale nic nie potrąciłam. Gdy tam siedziałam jakoś to poczułam :)

Trochę się rozpisałam na początek, mam nadzieję że chociaż jedna osoba to przeczyta xD

pzdr ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz