środa, 2 maja 2012

Jula - Na Krawędzi



Tytuł: Na Krawędzi
Wykonawca: Jula
Rok: 2012
Single: Za każdym razem, Nie zatrzymasz mnie

Jula to nowa twarz w polskim show biznesie. W lutym b.r. zadebiutowała utworem ,,Za każdym razem", który szybko stał się numerem 1 w rozgłośniach radiowych i telewizji. 14 sierpnia na półki sklepowe trafił debiutancki krążek Wokalistki ,,Na Krawędzi", który już odnosi sukcesy w Polsce.
Album otwiera utwór ,,Tylko Ty" który oczywiście jest o miłości. Piosenka jest bardzo dobra, idealny radiowy hit, jednak jest śpiewana bez wyrazu. Zauważyłam że Jula śpiewa piosenki tylko w jednym gatunku, nie stara się zmienić głosu i w każdym utworze brzmi tak samo, co zdecydowanie nie jest dobre, bo jak odbiorca ma odróżnić piosenki? ,,Chociaż ten jeden raz" jest również o miłości. Piosenka zaczynała się bardzo fajnie, jednak po dłuższym odsłuchaniu, nie ma w niej nic wyjątkowego. Utwór jak każdy inny, tekst banalny, znowu śpiewny tak samo. Początek utworu ,,Byłam" przysparza wrażenia że będzie to coś innego, jednak wprowadza w błąd. Mogę tutaj pochwalić tylko muzykę. Jula znowu śpiewa głosem takim samym jak w poprzednich utworach, nie wspominając o banalnym tekście. ,,Nie zatrzymasz mnie" to drugi singiel z płyty i bardzo dobrze. Piosenka wpada w ucho, a najważniejsze jest to, że w ojczyźnie się sprzeda. ,,Kiedyś odnajdziemy siebie" to fajny, radosny utwór. Od samego początku wpada w ucho. To chyba najlepszy kawałek z płyty. Mam nadzieję, że będzie singlem. Po dynamicznym ,,Kiedyś odnajdziemy siebie" czas na balladę ,,Błądzę", utwór jest melodyjny, wpada w ucho a to najważniejsze :) ,,Za każdym razem" to utwór dzięki któremu Jula zadebiutowała i zaczęło być o niej głośno. Piosenka bardzo mi się podoba, jest jedną z lepszych na płycie. Tekst fajnie jest ułożony i dobrze wszystko się ze sobą komponuje. ,,Kolejny" się ciekawie zaczyna, jednak jak się słyszy któryś raz z rzędu taką samą manierę w głosie to staje się powoli nudne. Piosenka ,,Obiecaj" oryginalnie się zaczyna, oryginalnie bo bardzo różni się od poprzednich utworów. Jest to bardzo fajny, radosny i melodyjny utwór. Miło posłuchać jest teraz czegoś innego. Krążek zamyka utwór ,,Lepszy dzień", który jest jak każdy inny. Nie ma nic w nim wyjątkowego, a tekst po raz kolejny jest banalny.
Wokal Juli jest nudny, coś w stylu Kristen Stewart - aktorki jeden miny. Mimo tego że jej wokal jest słaby, śpiewa czysto, ale są miliony takich ludzi. Jula nie ma szans na zrobienia kariery zagranicą. Nie byłam fanką Juli i raczej nie będę. Jej muzyka do mnie nie przemawia. Spodziewałam się czegoś lepszego po tej płycie. Szkoda, bo fajnie się zapowiadała.

Ocena: ♪ ♪ ♪ ♪ ♪  ♪ ♪  
Najlepsze: Tylko Ty, Nie zatrzymasz mnie, Kiedyś odnajdziemy siebie, Za każdym razem, Obiecaj
Najgorsze: Chociaż ten jeden raz, Byłam, Lepszy dzień

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz