niedziela, 5 sierpnia 2012

Katy Perry - One Of The Boys


Tytuł: One Of The Boys
Wykonawca: Katy Perry
Rok: 2008
Single: Ur so Gay, I Kissed a Girl, Hot n Cold, Thinking of You, Waking Up in Vegas

Od zawsze byłam wielką fanką Katy Perry, z chęcią słucham jej piosenek, oglądam teledyski czy czytam ciekawostki z życia Perry. Płyta ,,One Of The Boys" pozytywnie mnie zaskoczyła, a to dlatego że Katy w Polsce jest głównie znana jako wokalista pop,też miałam takie zdanie dopóki nie przesłuchałam całej płyty. Podoba mi się oryginalny głos Perry w ,,One Of The Boys", ,,Ur so Gay" i ,,I Kissed a Girl". Ogólnie Artystka śpiewa piosenki w stylu pop-rock, a jej teksty brzmią świetnie i niebanalnie. Trochę zawiodłam się utworem ,,Waking Up in Vegas", ponieważ uważam że to jedna z najlepszych piosenek na płycie, a nie zdobyła jakiegoś szczególnego zainteresowania m.in. w mediach. Ballada ,,Thinking of You" jest jednym z najlepszych momentów na płycie, nie tylko profesjonalnie wykonana ale także wzrusza i zmusza odbiorce do głębszych przemyśleń. ,,Mannequin" to wspaniały rockowy utwór, jednak nie zrobił na mnie takiego wrażenia abym musiała go jakoś szczególnie skomentować. Jak już wcześniej wspomniałam w ,,Ur so Gay" bardzo podoba mi się mocny wokal Katy, utwór nie tylko ma ostry, kontrowersyjny tekst ale jest też zdystansowany i pełny humoru. ,,Hot n Cold" to jedna z najlepszych piosenek na płycie, utwór szybko wpada w ucho, teksty w zwrotkach pasują do siebie, nie są jakoś wyszukane ale niebanalne,a muzyka jest idealnie skomponowana co tworzy idealną całość. Kolejna piosenka z płyty to ,,If You Can Afford Me" cieszę się że ona jest zaraz po ,,Hot n Cold" bo obawiałam się że w tym momencie może pojawić się ballada. Utwór można porównać do ,,One Of The Boys", ale jest zdecydowanie lepszy, tkwi w nim energia i rozmach. Idealny utwór na trasy koncertowe. No i mam... później ballada ,,Lost" pokrewna ,,Thinking of You" jednak jak mam wybrać pomiędzy tymi dwoma to zdecydowanie wybieram ,,Thinking of You". W ,,Lost" Artystka pokazała swoje romantyczne oblicze z domieszką mocnego, ostrego wokalu. ,,Self Inflicted" to najgorszy utwór z płyty, ledwo co się nie zaczął ja już czekałam kiedy się skończy, głośne wykonanie utworu nie współgrało z głośną muzyką w tle. Ballada ,,I'm Still Breathing" bardzo mi się podoba, jest o wiele lepsza od ,,Lost" dlatego dziękuję Katy że tak piękną piosenkę zostawiła na końcówkę płyty. Jednak to jeszcze nie koniec. Płytę kończy utwór ,,Fingerprints" mimo banalnego refrenu (chodzi głównie o muzykę) to dobra piosenka, po raz kolejny Perry prezentuje swój mocy wokal i jego ogromne możliwości.
Polecam tą płytę oczywiście fanom Katy Perry jak i fanom ostrzejszych utworów - na pewno się nie zawiedziecie!

Ocena: ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪  ♪ ♪
Najlepsze: I Kissed a Girl, Waking Up in Vegas, Thinking of You, Hot n Cold, If You Can Afford Me
Najgorsze: Self Inflicted

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz